hayathayal Merhaba kızlar. Nasılsınız. Ben 27+2 oldum. Geceleri bebek surekli hareket halinde.karnim desen 3 4 saatte bir agriyor. Doktor normal dedi. Sizde durumlar nasil. 😥
Oznurboluzun hayathayal bizde 28 haftaligiz suanlik ıyiyiz genel olarak kızımla arada bel ağrılarım oluyor nadir adet ağrısı oluyor ve migde yanmam malesef devam ediyor benimde bebegim çok hareketli gece gündüz masallahimiz var büyük bir heyecanla doktor randevumuzu bekliyoruz 12 kasim🤗♥️👼
YagizAsyaMom hayathayal 29+2 günlüğüz bizde geceleri mide yanmam artmaya başladı. Bebeğimin haraketleri normal yani öyle deli gib tepiniyor diyemem ama yine de kibar Feyzom ara ara haraket ediyor işte 🤷♀️ Bizde geçiyor gidiyor günler son 75 günümüz kaldı
Nurcankarakaya hayathayal bizde 27+1 olduk bugün çok şükür ama oynamaları arttı sanki sabah akşama doğru ve gece maşallah çok hareketli prensesim ama bel ağrısı bacak ağrısı kalça ağrısı beni mahvediyo 😔
Yarenelibol 27+5 bel ağrısı var erken doğum riskim var kanala girmiş kafası 🤭 beklemedeyiz 💙 midemiz yanıyor ama geçiyor gibi gibi
Albertos hayathayal aynıyız seninle canım evet ayakta fazla kalınca aşagıya baskı yapıyor önceki gibi atik değilim hareketlerim yavaşladı 😬şimdilik böyleyiz kızım olcak senin? Doğum ne zaman bana 25 Ocak dedi ama
dogamoms Bizde 28+3üz çok hareketliyiz ağrılar bizde de dehşet 😔 geçen hafta bizi bi korkuttu kasılmalarla hastanede yattık bakalım doktor kontrolmzü bekliyoruz sağlıkla zamanında gelsinler
Hicrandgndmr dogamoms canım seninle aynı haftalarımız ve geçen hafta bende yattım hastanede kasılmalarım oldu. Bebek dönmeye çalışıyor dedi doktorum , ultrasonda alnında ayak parmakları vardı😬 hala da karın ağrılarım devam ediyor
Prenseskuzum hayathayal 27+2 😇 mide yanması,herşeyden tiskinme,yorgunluk ve değişik duygular içindeyim. Bi sinirli,bi sakin tuhafim 😂
dogamoms Hicrandgndmr benimde kasılma sandık ama nstde çıkmadı bişey 🙈 ama korkusu kaldı bende her ağrıda yüreğim ağzıma geliyo
Hafizeipek hayathayal ben de uyurken rahat edemiyorum bir türlü sürekli uyanıyorum bacaklarım çürüdü yan yatmaktan 😅
iremby hayathayal uyurken hissetmiyorumda suan mesela kipir kipir artik hareketleri baya artti bende 27 haftaligim tam. Bakalim ilerde neler olcak. Agrilarim cok artti ozellikle bel. Mide yanmamda inanilmaz artti baya zorlu bir doneme girdik. Cokta yoruluyorum. 2.trimeserdeki enerjiklik birden bitti gitti.
Mrry hayathayal 27+4 gece uyku falan yok usandım lavaboya kalkmaktan🤯bebeği dönen varmı aranızda hala makat pozisyonunundamı yoksa sizlerinde
JeyranAhadova Aynı bende de oyle. geceler haraketi artirmaya bashlıyor) Kach kez tualete gidiyorum geceler 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ shimdide uyandım, babası uykuda tiksindi, bebegimde o an haraketlenmeye bashladı) Babasına eshlik ediyor galıba, ben burdayım babacım diyor)) Mide yanması bende geceler hich olmuyor, amma boyle oglen aksham arası uyursam, uyanınca midem yanıyor.
Mirage06 hayathayal bende 29+5 im iki hafta bi siddetli kalca agrisi cektim hareketim 0 a inmisti doktorum süt ic bol bol dedi ve gecti cok sukur suan iyiyim hareketli ve rahatim :)