Ascioglu Herkese hayırlı akşamlar kızlar Özel hastanelerde doğum ücreti çok pahalanmış. Ve benim sezeryan olmam lazım. Devlet hastanesinde sezeryan yapıolar mı Yapıyorlarsa fatih bölgesinde ya da avrupa yakasında önerdiğiniz bir hastane var mı
Tubatgn Ascioglu İsteğe bağlı hiç bir devlet hastanesi sezaryen yapmaz. Ancak daha önce sezaryen okuduysanız ya da normal doğum yapamaz durumunuz var ise sezaryene alırlar.
elfoo Kumsal10 normal doğum yapmaya engel durum yoksa devlet ne yazık ki isteğe bağlı sezaryen yapmıyor tabi ilk doğumsa. Aksi takdirde yukardaki durum geçerli
elfoo Kumsal10 benim de 16+4 ilk doğumum olacak ve normal doğum istediğim için devlete gidiyorum kendimi hazırladım aksi durum olmadıkça :) kime sorsanız aynı şeyi der zaten daha sağlıklı ve kolay bulduklarındanmış sanırım isteğe bağlı yapmıyorlar sezaryen
elfoo Kumsal10 canınızın acımasını mı dert ediyorsunuz siz de :) sadece anlık oluyor doğumdan eve gelip halı silkeleyen biliyorum ben 😄 Bu kadar rahatlık varken dikişsiz vs ben hep kendimi böyle odakladım mesela. Güzel düşünelim güzel geçsin her şey normaliyle sezaryeniyle inşaallah 🥰
Kumsal10 elfoo napim benim canım çok tatlı 😁😁 az bişey Parmağım kesildiginde dyaanamiyorum canlı canlı nasıl o acıyı çekebilirim en iyisi gözü kapalı hiç bişey hisetmemek en doğrusu😊😁
elfoo Kumsal10 ben de buralara gelip normal doğum hikayeleri arıyorum içim rahatlasın diye hahah birbirimizden umut ışığı arıyoruz burda 😂