Mom-babyyy Hsee bende seni sevdim valal canım 😂 yaşadıklarımız aynı olunca bide kızlarımız inat olunca malum dert ortağıyiz 😂😂
Mom-babyyy Rukiye24 bu kadar ağrı cekiyoruz ama ne gelen var ne de bir hareketlilik bunları hepsi bende de var ama sancı falan hiçbir çıkmadı bu sefer beklemedeyiz
Rukiye24 Mom-babyyy sancı gibi bişeyler oluyor arada kasığımda ama belimde falan anlamıyrm yarın kontrolüm
Snmdgn Hsee 38+2 deyim bende benim kızda pek bi inatçı ne nişan geldi ne sancı ne bişey geçen hafta çatı muayenesi oldum daha kanala bile girmemiş bende çok sinirli ve stresliyim valla ne zaman gelecekler acaba
Hsee Ay kızlar dua edelim birbirimize :) nolcak böyle ya allah yardım etsin valla ilk dogan bildirsin hahaha
Mom-babyyy Rukiye24 benim uzun sürdü acilmam 1cm di suyum azalmıştı diye mecburi suni sancı aldım 10 saatten fazla çektim sonra doğum oldu
ozlm-s Bende 39+2 henüz hiçbir sancı, açılma, yumuşama yok. Hurma, ananas, egzersiz her şeyi yapıyorum. Bu şekilde normal doğurabilen var mı? Tecrübeli anneler yazabilir misiniz?