Eşimle kan uyuşmazlığımız var. Hamileliği öğrendiğimizden beri 3 haftadır doktor reçetesiyle Progestan ve haftada biriğne kullanmaktayım. Biraz endişelendim açıkcası. Şuan 8haftalığım kanamam yok çok şükür ama ilaçları kullanmak endişelendirdi. Zor bi gebelik mi yaşıyorum bu durumda?