usenmedimyaptimbirvelet Mrveem evet bende çok yaşadım hatta hamile olduğumu bilmiyordum arveles falan içtim regl olacağım diye meğerse 5 haftalık hamileymişim doktora sorduğumda yerleşme ağrısı dedi geçiyor sonra
Mrveem Sureyya1 yaa benimde şuan öyle ara ara geçiyor tekrar başlıyor acaba tehlikeli bir durumludur diye endişe ettim