1rumeys iki sene önce doğum yaptım dikişler bir yandan onun acısını bı tarafa bırakıp hemoroid belasına düşmüştüm kabus gibiydi keşke on tane doğum yapsaydım bu olmasaydı dedim yani proctolog diye fitil ve krem vardı onu kullandıktan sonra rahatladım şimdi gene hamileyim ve aynı sorun var doğumdan sonrasını düşünemiyorum çok korkuyorum sırf bunun için