Nurtsn6 Bogaz agrım var içindekilerde ıhlamur tarcın karanfil yazıyor içmemin bir sakıncası yoktur dimi hanımlar
Bsealc Nurtsn6 karanfil zararlı diye biliyorum o yüzden aktardan sadece ıhlamur almanız daha faydalı olur
Minikobaby Nurtsn6 benim doktorum dogadan ayvali ihlamuru onermisti bogazim agridiginda hatta paket icmek istemezsem evde kendim ayva ve ihlamuru kaynatip icebilecegimi soyledi
Nurtsn6 Minikobaby içindekilere bakmadan aldım normalde bakardım neyse bir fincan içmiş oldum cok miktarda karanfil olduğunu sanmıyorum zaten bidaha içmem sade ıhlamur alırım