Sinemkocak evet yaptirdik ama o zaman oyle bir sey soylemediler. devlet hastanelerini kotulemek istemiyorum ama pek fazla ilgilenmiyorlar ustunde durmuyorlar malesef. zamaninda fark edilmis bir durum olsaydi belkide cocugum bu kadar uzun zaman ayaginda demirle durmak zorunda kalmazdi. bizim saglik sigortamiz var ozel hastanede 6. ay kontrolunde cocuk doktorumuz fark etti ve ortopediye goturmemizi soyledi rontgen cektirdik gelisim geriligi cikti. tek doktora goturmek istemedik devlet hastanesinde baska bi ortopediye rontgenimizi goturduk ve bu cocukta bi sey yok takmayin dedi. 1 hafta takmadık icimiz rahat etmedi fakulteye profosore goturduk ve gelisim geriligi oldugunu cihazi takmak zorunda oldugumuzu soyledi. simdi iki doktora takipliyiz. gercekten devlet hastanelerinde gerekli özeni gostermiyorlar her zamanda durumumuz olmuyor ozele veya profosore goturmeye malesef keske daha özverili calissalardi kizim 24 saat cihaza takili kalmazdi belkide bilemiyorum yani. hepimizin yolu isini seven ozen gosteren doktorlara ciksin inşallah