Kahyaasena Kızlar normaldede böyle pis kokulu bi akıntı geliodu hamile kaldığımda dahada çoğaldı karnim büyüdükçe 24+5 im neden böyle oluyor ki halbuki çokta dikkat ederm temizligime yani hiç bu durumu yaşayan oldumu ve ne önerirsiniz
Kbramhmt Kahyaasena enfeksiyon olmuştur krem verirler orayı kuru temız tutman lazım doktor ilaç verir ona cok sıkı şeyler gıyme tetıkler
rose_gold_26 Kahyaasena Hamilelikte değil de öncesinden benim de buna benzer bir şey oldu. Hem atketimde yeşil akıntı görüyordum hem de ara ara batma hissi oluyordu. Doktora gittim fıtıkdan korktum açıkçası ama doktor pişik olduğunu söyledi korkulacak birşey yok dedi. İlaç vermişti o an için krem birde.
Beybeybi Kahyaasena canim sizin gobeginizden akintimi geliyor ben ilk kez duydum eskidende varmiydi yada simdimi oldu bence yarin hemen doktora git yarin cok gecmis olsun
Kahyaasena Beybeybi bekarken de vardi dedim sıcaktan oluyor herhalde evlendim baktim hala devam edio önemsemedim hamileyim simdi daha cok geliyo yani pia kokulu kremsi bi sey
Aleyycskn Kahyaasena merhaba canım aynı şeyleri eşimde yaşadı doktor her hangi bi ilaç krem vs vermedi sadece temiz ve sürekli kuru tutmasını söyledi özellikle duştan sonra kulak çubuğu yada peceteyle iyice kurula ıslak kalmasın eşimin ki öyle geçti
Dilek666 Benimde ilk hamilelikte başladı kızarıklık ve kokulu akıntı sonrasında ara ara devam etti 4-6 ayda bir oldu 2 yıl kadar ve geçti tekrardan olmadı doktorada gitmedim