Ceroooss ya biliyor musun gerçekten de her doktor farklı yorum getirebiliyor hamilelikte ben bunu yaşayan biri olarak söylüyorum doğum yapana kadar çok doktora gittim tabi bu keyfi değildi şartlardan dolayı ama birinin dediği diğeriyle uyuşmuyordu ben kan sulandırıcı iğne kullanıyordum başka doktora gitmek zorunda kaldım son haftalarında kadının bana dediği şey kes şu iğneyi ben karşıyım iğneye bu kadın doğumcularda herkese iğne yazıyor demez mi kalktım bir daha da oraya gitmedim bana iğneyi veren proftu ama bunu diyen daha yeni atanmış işe başlamış doktordu