Merhaba arkadaşlar, son zamanlarda karşıma çok çıkan bir konu hakkında fikir alışverişi yapmak istedim. Doğumda bebeğimizin “Kordon Kanı ve Dokusu” nu saklayabiliyormuşuz. Bebeğin gelecekteki kan hastalıklarına karşılık bir önlem amaçlı olduğu söyleniyor. Bu konu hakkında bilgisi olan , saklayan var mı aranızda ?