Tusami Ellove sadece epudral mi yoksa spinalle birlikte mi? Baş ağrısı oldu mu? Nasıl geçti ameliyat? Hayırlı olsun bu arada sağlıkla mutlulukla büyütmeyi nasip etsin Rabbim
efeninannesiii_ Ellove oyyyy o dağ gibi göbüşten taaaa uzaklardan doğdu demek minnak kuzu ❤️ sağlıkla büyüt kuzuuum nasılsın iyi misin 🍼😘
frdclk Ellove Ikınabiliyor muydunuz ? Bebek gelmeyince ve siz ıkınamayınca karnınıza bastırıyorlarmış böyle bir şey oldu mu? Yapıldıktan kaç saat veya dakika sonra doğum gerçekleşti?
Ellove Sobb evet belden igne yaptılar. Çok korkuyordum o igneden ama minicik birseydi. Koluma damar yolu actiklarinda daha cok acidi inanin. 2 3 dakika icinde zaten uyusmuş oldum 5 dakikada bebegim doğmuştu bile
Ellove Tusami çok teşekkür ediyorum❤️ sadece epidural oldum. Hiç baş ağrım olmadı. Diger agrilarimda o kadar azdı ki hastaneyden ağri kesici verilmesin dedim agrim olunca ben söylerim oyle igne vurun dedim hatta🙏❤️
Ellove efeninannesiii_ canım benim çok teşekkür ediyorum darısı insallah en yakin zamanda başına. Çok iyiyim Rabbim herkese böyle kolay doğum nasip etsinn