Yarendemir_q Kızlar pcosum :( çok geç yumurtluyorum olgunlaşmıyor yumurtalarım. Bu durumda olup aşılama olan ya da tüp bebek olanlar varsa nasıl yol izlediniz? Çok yumurta olduğu için sorun yaşadınız mı?
sehrengiz_8 Yarendemir_q canım doktorum amh yüksek olandan değil de düşük olandan korkarız biz demişti. Ben 0,06 ile hamile kaldım doktorum için imkansız olan oldu ama nasipte varsa bu değerlerin hiçbir önemi yok kafanı rahatlat neden olmasın olur elbette
Eken012 Yarendemir_q pkosta yumurta cok ama kalite nasil önemli olan kalitesi. Ben tup bebekte 23 yumurtadan iki embriyo oldu kalitesi az.
Yarendemir_q sehrengiz_8 olur inşallah canım ben de inanıyorum sadece çok yumurta olduğu için bu yolda nasıl şeylerle karşılaşacağımı merak ettim
Aysglkck Bende pcosluyum ve tüp bebekle hamıleyım ılk denemede korkulacak bı durum olmadığın bızım doger hastalara göre başarı oranımız daha yüksekmiş doktorum öyle dedı çok şükür ılk deneme ıle suan 25+5 canım
Aysglkck Yarendemir_q yok 1 ay rahım dınlendırme onerdı doktorum çünkü pcos ta fazla yumurta olduğu ıcın başarıyı düşürüyor taze transfer dedi doktorum
Aysglkck Eken012 40 yumurtam alındı 6 tane 5 güne gıttı 1 tanesi ab dıger 5 tanesı aa kalıte doğru ılacla kalıte elde edılıyıor korkma canım
Eken012 Yarendemir_q aşılamada amaç cok yumurta değil zaten. İnsallah kaliteli yumurtalarınız olur aşılamanız tutar😊
Aysglkck Eken012 Kullandım folık asit ve bı kaç vıtamın daha açıkçası doktorum çok dıkkat etti saatıne kadar detaylandırdı çok şükür güzel sonuçta aldım Allahım herkese nasıp etsin 🤲🏻