Kızlar selam. 34. Haftada bebeğimin kilosunu 2606 gram ölçtü doktorum. Sonra hadi torpilli ölçmiyim dedi gülerek. 2500 gram ortalama dedi. 35. Haftada tekrar gittim. Bu defa en başta ölçtü 2100 gram dedi. Şok oldum. Dedim ama geçen hafta 2,5 kilo demiştiniz. Sonra asistanını çağırdı ekrana tekrar bilgilerimi girdiler falan. Kilo almamış aynı bu haftada dedi. Hiç bişey anlamadım. Özele gidiyorum bu arada. Böyle bi durum yaşayan var mı ? Hep bi hafta önden gidiyoduk gelişim olarak. Süper kilo alımı derken eksik söylemesi sonra aynı kalmış demesi moralimi bozdu. Böyle bi hafta gelişim durup sonra devam eden kilo alanlarınız oldu mu hiç ?