Kızlar bugün çok ayağa kalkmadım ama sağ tarafımda bıçak saplanır gibi kasıklarımda ağrı oluyo bir saattir hem progestan fitil kullanıyorum haftada da bir proluton iğne ve kan sulandıcı kullanıyorum internette rahim genişlediği için diyor ama normalmidir sizce yaşayan var mı?