1850 Hocam ben de normal doğum istiyorum bu kadar uzanmak daha olumsuz etki yaratmaz mı diye düşünüyorum açıkçası ve evet o öğrenci yüzünden ben daha fazla çalışamıyorum. Doktor erkenden doğum iznine ayırcam seni dedi yoksa ben 37 ye kadar gidecektim ve inanın hamileligim güzel geçiyordu. Işe de gitmek için can atıyordum evde oturmak bana gore değil işte her şey bir anda oldu malesef.