selinsmother efeninannesiii_ oğlum olsaydı Alp istiyordum bende anlaşamıyorduk. Çok şükür kız oldu isim konusunda ikimizde aynı ismi istiyoruz 🤰
efeninannesiii_ selinsmother alpi ben ilk erkek olduğunu öğrendiğim de söylemiştim çok güzel bir isim beğeniyorum. Sonra eşim Kıvanç diye tutturdu. Emin olamıyorum kafam çok karıştı 🤦🏻♀️😂
selinsmother Yilmazfatma Ortak ısındığınız isim aramaya devam edin bence çünkü ilk duyunca sevilmiyosa sonra ısınılmıyor ömür boyu sesleneceksiniz biraz daha bakının
efeninannesiii_ selinsmother maalesef erkek çocuğa fazla isim seçeneği yok 😒 o yüzden sayılı isimler arasında git gel yapmak zorundayız 😔
selinsmother efeninannesiii_ Gerçekten çok haklısın ya iki isim yapın o halde Kıvanç Alp 💙 gayet yakışıyor bence
efeninannesiii_ selinsmother ne yaparsanız yapın o zama bee diceksin ama 2 isim de hiç sevmiyorum 😂😂 düşmüşüz bi çıkmaza bakalım sonunda ne olacak ismi 😂😂