Feyzaclk Dilek0304 bağımlılık yapması çok doğru. Ona bişey diyemiyorum. 🤷🏻♀️ama ben gebelikten kaynaklı tıkandığını düşündüğüm için kullanıyorum ondan öncesinde böyle bişey yoktu
Leylakacan34 Feyzaclk bende tam bunu yaşamıştım. Sonra kalıcı oluyor maalesef🥺 damarlar onu kullanmayinca şişiyor sürekli kuruluk yaşanıyor
Feyzaclk Leylakacan34 doğurana kadar sıkmayı düşünüyorum valla doktor yasaklamazsa. Ağzım açık geziyorum yoksa çok kötü
Dilek0304 Feyzaclk ☺️☺️ ya gerçekten öyle nefret ederim bide ben tıkalı burundan ağzım hep açık geziyorum kaç gündür çok kötü
Leylakacan34 Feyzaclk Allah yardımcınız olsun, 2 hamileligimi öğrenince herkes eyvah yine nefes alamayacaksin diye korkmuştu 😀 çok şükür bunda bı problem olmadı. Umarım sizde en kısa sürede rahatlayabilirsiniz
Leylakacan34 Dilek0304 “Nazalnem” diye de bir damla var bebeğim doğduğunda vermişti doktor burundaki kuruluğu alması için. Kuruluk olmayınca tikanmada olmuyor evet çok uzun süreli bı çözüm değil ama yine de 1 2 saat rahatlatıyor en azından illiadin gibi tehlikeli degil
Pnrklk Dilek0304 Dilek0304 hamile kaldigimdan beri burnum tikanmisti asla duzelmedi dogurdum hala duzelmedi kadin doktoru yazdi bana burun spreyi valla ne yaptiysam olmamisti o yuzden kullandim cok sukur herhangi bi skntid yasamadik
Elifsntrk Dilek0304 ilk hamileliğimde grip nezle olmasam da aşırı tıkanıklık vardı tek çarem de breathe right oldu
Kanatlarimruhumda Dilek0304 sanmiyorum dogal tag sonucta. Bir de sicak suya vicks yapip kalotiferlere koyuyorum Ben evin havasini nemlendirsin diye.