Hmervekara Kızlar merhaba 35+4 üm evdeyken pek kafası aşağıda değil genelde sağ veya sola toplanıyor ama yürüyüş yaptığımda sanki çıkıcak gibi aşağı iniyor 😏 böyle yaşayan varmı
imera_ferammm53 Hmervekara aynen ya Doğum pozisyonuna döndü yavrum kafa aşağıda ama nedense yürüyünce pulvik denilen kemikler yanlış söylemiyorsam çok ağrıtıyor penguen gibi yürüyorum 🤣🤣🤣 bende 35 teyim💕