Alev2010 Gebelik şekeri olanlar hiç tatlı yemedinizmi böyle çok zor ya tam bulantılar bitti dedim şimdi bu herşey yasak
yagmur50 Alev2010 arada kaçamak yapıyorum geçen canım aşırı tatlı çekti yedim ve şekerim çok iyi çıktı ölçümde sonra hamur işi yedim denedim dün maalesef 198 çıktı ne varsa bu hamur işinde var🤢
Alev2010 yagmur50 oda çok ya normal ekmek yemek istiyorum yiyemiyorum poğaçalar hep aklımda aslında 4 ay istifra ettim hep onlari yiyeceğim gün gelicek dedim şimdide şeker sınırda
yagmur50 Alev2010 bende tatlıyı çok severim çokta yerdim ama artık yiyemiyorum canım ne tatlılar çekiyor 🤢sağlıkla gelsin bebişlerimiz sonra acısını çıkarırız canım 🥰