Tubaa41 Oglumda da murat bey yapmıştı iyi bir doktor baya ugrasmisti aksam de gittik ciktigimda saat 10 dur 😁bir türlü dondurememistik oglumu sirti dönüktü sürekli elime çikolata meyve suyu verip bunlari ye merdiven in çık gel diye kaç kere yolladi sağolsun çok ugrasmisti.