sonnenschein İkiz gebelikte nstye ne zaman giriliyor kızlar bir de 23.haftamdayım 3 haftada bir gidiyorum şimdilik ne zaman iki haftaya düşer randevular , sizde nasıl oldu?
Asyabuse sonnenschein eğer rahim ağzında kısalma vs olmazsa erken almıyorlar 31e kadar girmemiştim ben 30+6da kısalma gördü doktorum öyle girdim nstye ikiz nstsi zor valla bulması zor zamanı uzun sürüyor falan hastaneye yatış verdiklerinde 4 saatte bir nstye girdim baya zorladı. Birbirlerine yakın olduğu için ayırt etmek vs. Birde aklınızda bulunsun eğer hastanenizde nst ücretli ise 2 nst ücreti alınıyor
tugbacns sonnenschein ilk defa 28. Haftamda girdim öylesine bir kasık ağrım vardı doktor tedbir olsun diye istedi ama bir şey çıkmadı. 28. Haftadan beri de 2 haftada bir gitmeye başladım 2 gün sonra 33+0 olacağım kontrolüm var umarım artık haftada bir çağırır artık 2 hafta bile uzun gelmeye başladı ☺️ her kontrolümde de nst istiyor artık bakalım gittiğimde yine isteyecek mi
Driia 30 haftadan sonra nst. Ben 2 hafta da bir gittim kontrollere başından beri. Bir sıkıntım yoktu ama canım öyle isyordu 3 hafta 1 ay çok uzun 😀
Asyabuse seeymaugur 13mm ye düşmüş 1 hafta öncesi 32mmydi ne olduysa o nir haftada oldu sancım falanda varmış şimdi evde yatış halindeyim
Asyabuse sonnenschein kendimizi çok yormadan sakin sakin haftamızı beklicez hayırlısıyla hepimiz önce 34ü sonra da hayırlısıyla 37yi görürüz inşallah