Benimde 20. Haftadan sonra çoğaldı .sarımsı yeşilimsi ama kokusuz kaşıntısız bir akıntı. Yani hiç rahatsızlık duymuyorum ama oluyor. Doktoruma söyledim sorun kaşıntı ve koku yoksa sorun yok dedi ve kendimi yıkarken kullanmam için hijyen köpük verdi.buyun tahlillerim de temiz enfeksiyon falan da yok ama oluyor . Herkeste farklı olabilir o yüzden doktorunuza danışmanizda fayda var.