Nazkayraduru Kızlar size zahmet bi baksanız kese oluşumuna doktorum emin olamadı dış gebelikten şüphelendi sabah tekrar gideceğim içim çok tedirgin dua edin lütfen
efeninannesiii_ Nazkayraduru inşallah bir sorun yoktur ve sağlıklıdır bebeğiniz. Ama dpktor emin olamamış burda kimse bunu bilemez ki
Nazkayraduru efeninannesiii_ mutlaka öyle ben kendim de diş hekimiyim zaten ama insan bulunduğu duygusal boşlukta kendisine iyi gelecek cümleler duymak okumak istiyor
efeninannesiii_ Nazkayraduru kalbini temiz tut rabbim sağlıklı güzel haberler almayı nasip etsin. Stres en kötüsü ben iyiyim herşey yolunda gidecek ve dua et. İnşallah güzel haberlerini de yazarsın 🙏🏻
MadameHappy34 Nazkayraduru Yani canım benim hcg 20 bin de 6+0 da lekelenme ile gittiğim de yeni keseniz oluşmuş demişlerdi..
Hzlhakko Nazkayraduru rica ederim bilgisii olan varsa yazardı ama içini ferah tut güzel düşün güzel şeyler olsun bazı doktorlar yanılabiliyor