Merhaba kızlar size dış gebelik sürecim ve sonrasında hamilelik sürecimi anlatmak istiyorum kafasında soru olanlara yanıt olabilir belki :)
Mart başında gecikmemden dolayı kan testi yaptırdım ve beta HCG sonucum 34 çıktı. Ve hastaneden eve gelmem ile hastalandım. Dedim kimyasal gebelikti ve düştü. Günler geçtikten sonra adetim bitti. 11 gün sonra farkettim ki göğüslerimde bir acı var tekrar test verdim bu sefer beta 630larda çıktı. Hemen kadın doğum uzmanına gittim. Dış gebelik olabileceğini söyledi. Ertesi gün test verdim ve 750lerde bir değer çıktı. Ve dış gebelik olduğunu kürtaj yapılmasını gerektiğini söyledi. Aynı gün rahim temizleme kürtaj oldum ve metotreksat iğnesi vurundum. Sonrasında her gün beta değerime bakıldı ve günden güne yükseldi malesef iğne etkisiyle düşmeye geçmedi. Tekrar ikinci iğne vuruldu ve değer düştü ve 10 gün sonra sıfırlandı. 16 Mart gibi kürtaj olmuştum. 3 ay kadar korunmadan sonra Temmuz ayında hamile olduğumu öğrendim ve şuan 31 haftalık hamileyim 🫢 çok şükür normal bir gebelik geçiriyorum.