melekkalp227 Kızlar 30+4 haftalık hamileyim kuru öksürük başladı ama suan köydeyım kaynanamda ıhlamur falan elimin altında yok sabah alırım anca ılık suyun içine limon sıkılıp içilir mi yada elma kabuğu kaynatalıp içilir mi hamileyken
Ada-Uras-Asya melekkalp227 geçmiş olsun bende geçirdim açık çay içine limon iç we ılık su içine limon sık az bal az toz zencefil kat iç biraz boğazını yakacak ama iyi gelecek bide kendini terlet sonra duş al uyu
Elis-im melekkalp227 geçmiş olsun bende aynı durumdaydım.son bir haftadır.ben Sirke bal çörek otu karabiber bi subardağı ılıktan az sıcak suya. Sirke 1 ç. K Bal 1.ç. K Çörek otu 1 ç. K. Döversen iyi olur. Karabiber 1. Ç. K
Kahyaasena melekkalp227 bende baya hastayim grip öksürük var kaç gündür geçmiyor ıhlamur içsem bi problem olurmu ki acaba limon sıkıp da
baharkarakuzu Ateşiniz çıkmadığı sürece ıhlamur, zencefil çayını günde bir bardak içebilirsiniz, maalesef ilaç kullanamıyoruz.
melekkalp227 baharkarakuzu evet atesım yok suan ama işte bpgaz ağrısı öksürük var elma kabuğu kaynatıp içilir mi