melekkalp227 limon kanı sıvılaştırıyor, tansiyonu düşürüyor. Eğer tansiyon sorunun yoksa içebilirsin. Elma kabuğundan bir sorun olacağını sanmıyorum. Ballı süt yapabilirsin. Pekmez yiyebilirsin. Bitki çaylarını zaten bir fincan gibi tüketebiliyorsun bildiğim kadarıyla.
Geçmezse doktora gitmeni öneririm. Benimde kuru öksürükle başladı. 1 ay boyunca sürünme ve antibiotik ve kan sulandırıcı iğneyle kapanışım oldu. Enfeksiyon ilerlemeden çare bulmanı öneririm kuzum :/