Hhhzzzlll3545
Dogum yapanlar bilgi verebilirmisiniizz??sezryn Ucreti odalari doguma biri girebiliyormu ? Kac kisi yanimizda kalabiliyor neler oluyor ??
Kubrarecep
İzmir’deki Çınarlı hastanesi mi
Hhhzzzlll3545
Zuzu_90
Bende Doğum daha yapmadım ama oraya gidiyorum sezeryan yada normal farketmiyo 2300 olmuş ücretleri .