Kızlar detaylıya hâlâ gidemedim. İkili tarama sonucum Orta riskli çıktı. Çok korkuyorum. Herkes birşeyler söyleyip duruyor. Daha da endişeleniyorum. Detaylıda herhangi bir risk varsa çıkar mı acaba?
Ve ikili taramadan anlayan var mı aranızda? Atsam bakabilir misiniz?