Bi yerde okumuştum ilk ay emzık vermeyın çünkü bebegın çekme kuvvetı yuksekmıs göğüsümuzu ceksın öyle sütünüzde çoğalır demişti bende mayısta doğuracam son 98 günüm ve bu konuyu çok merak edıyorum..çevremdeki insanlarda diyor ki ilk günden ver yoksa asla tutmaz bu durumu yaşayan annelerimiz var mi acaba