Ebruskaaa benim cok istedigim bir gebelikti ilkide maalesef dusuk oldu hatta, hamileligimi tam anlamiyla hissettim diyecegim an 20. Haftada tekmesini yemekle başladı:) insan o an diyor evet icimde gerçekten de bisey var😍🥰 sizde eminim onun hareketlerini net bi sekilde hissetme basladiginizda o dediginiz duyguyu yasayacaksiniz❤️ detayli ultrason da yuzunun cok belirli oldugu bir fotoğrafı var :) bakmaya kiyamiyorum fotografi icime sokmak istiyorum ama yavrum icerde 😂 garip duygular icersindeyim :)