Sare_34- Kızlar aksam yemeginde ezogelin corba tambugday makarna ve tavuk koftesi yedim ama ilginc bir sekilde kan sekerim 1. Saat 194 cikti neden yukseldi anlamadım sonrasinda hafif egzersiz yaptim 2.saatte toklugum 189 cikti cihazda mı sorun var neden hiç düşmedi ?
mysweetbabyy Sare_34- ya cihaz yanlış ölcuyordur 2 hafta önce bende onn call plus vardı 1 tabak nohur yarım tam buğday ekmeği yedim 242 cikti 1 dk sonra olctum 140 cikti cihazı attım çöpe contour plus aldim hastanede de bunu kullanıyorlar en doğru sonucu bu veriyormus
Kayramomm Sare_34- merhaba bende de gebelik şekeri çıktı şuan diyet yapıyorum acaba ölçümleri nasıl yapıyorsunuz şeker ölçüm aletim vs. Hepsini verdi doktor 1.saat tokluk şekerini yemegi yemeye başladığınız ilk lokmadan itibaren mi dakikayı tutup olcuyorsunuz nasıl ölçüm yapacağım konusunda bilgim yok benimde
23mayiis17 Bu arada ezogelin de biraz yükseltiyor Ben optimayi kullanırken 200 den aşağı inmemisti sekerim cihaz değişikliği yapınca düzeldi
Sare_34- 23mayiis17 mercimek ve bulgur vardi icinde ve diyetle kontrol altinda tutulan gebelik sekrrim vardi muz +yogurt yedigimde yukselmiyordu mesala boyle yapinca sasirdim eczaneye goturup kalibrasyona vereyim olmadi farkli marka alıcam
Sare_34- mysweetbabyy ust uste olcunce yanlis sonuc verir dedi bizede eczacı yarın cihazı kalibre ettireyim olmadı degistiricem
mysweetbabyy Sare_34- 240 gorunce olctum açıkçası 240lik birsey de yememiştim cihaz cok önemli bana firma sifir yeni cihaz verdi güvenim kırıldı kullanmadim kenarda duruyo yeni cihaz aldim
Sare_34- mysweetbabyy bende eczaneden aldim ki yanlis olcmesin guvenilir olsun diye ama degilmis demek ki sizin markanizdan alayim bende
mysweetbabyy Sare_34- bende eczaneden aldim cbm ama yok yani hepsi aynı resmen araştır hak bu cihazların en güveniliri contour plus
Sare_34- Kayramomm merhaba ogunum bittikten sonra alarm kuruyorum 1 saat sonrasına alarm calinca parmaktan olcum yapiyorum 140 ın altinda cikmasi gerekiyor değerin
Nlfr1 Kayramomm ilk lokmadan sonraki 1. Saat şeker ölçümü 140 aşağısında ise diyet işe yarıyor dur. Ben evde ölçüm cihazımı ara ara sağlık ocağına gidip açlık tokluk şekerime baktirirkende deniyorum. 20-30 birim fark olabiliyor sağlık ocağı ve benim cihazım arasında ki o da olabilir bir durum.
Kayramomm mysweetbabyy bazi kişilerde öğün bittikten sonra demişler hangisini uygulamaliyim acaba ki şöylede bir durum var zaten kahvaltı sürecimiz en az 20 dakika sürüyor ilk lokmadan itibaren sayarak 1 saat sonrasında öğün bitince 40. Dk olcmus gibi olmuyormu
baharkarakuzu Ezogelin ve tam buğday da olsa makarna yemissiniz bunlar yükseltir, bana diyetisyenm sadece tavuk suyuna unsuz, şehriyesiz vermişti çorba çeşidi olarak. Ekmek olarak uno tam buğday şekersiz ekmekten veriyor. Ekmeğin etiketinde şeker oranı 0 olmalı.