yenibirannis kizlar yorumlar mısınız çizgi var ama telde belli olmuyo 2 gün geciktim🤗 buda ovulasyon test sonucu
Zeynepozcan yenibirannis ya bence kaset testte daha geç çıkıyor bence birde erken gebelik testi deneyin, bende erken gebelik testinde çıkığ kasette çıkmamıştı
Deletedmom_52 yenibirannis ay bu silik çizgiler beni çok heyecanlandırıyor bende varla yok arası çizgiden iki koca çizgiyi görene kadar koyulaşmış çizgilerden geçtim biliyorum 🤣🥰🫶🏻
Momsy410 yenibirannis fotoda ben goremedim golgede cekildiginden olabilir ama sen goruyorsan vardir canim bebekk. Ben de 2. Gun yapmistim cok silik cikmisti 3. Gun erken gebelik testi yaptim gayet belirgindi. Hayirli olsun yeni anne 😊
twinsmom_ yenibirannis var gibi duruyor sabredilirsen az daha bekleyip kan ver yada direkt gidip kan ver benimde böyle gölge şeklindeydi ertesi gün tekrar test yaptım daha koyulaştı gidip kan verdim kan değerim 67 çıktı bence seninde var 🙏🏻🥰
mrsperaa yenibirannis var gibi gözüküyor ama umutlandırmak istemem Yinede inşallah vardır herşey gönlünüzce olsun 🌸
Yenibirii yenibirannis canim öyle dusunme. Sonucta testindeki o silik cizgiyi hepimiz gördük. Öncekilerde hic yoktu bide böyle düsün. Yarin sabah ikimiz kan vermeye gidioruz tamam mi ahahahha🥰😍
Elisa55 yenibirannis gebelik var bence hayırlısı olsun ☺️ ama testi kesinlik açısından tekrarla canım ☺️
yenibirannis Yenibirii tamm kuzum diğer postuma bak bı arkadsin biri 4 gün önce yapmış benm gibiymis testi hamileymis ay çok mutlu olup umitlendim oraya bak bı fotosunu atmış 🥰🥰🥰