Umutlubirkadin ben kullandım şnan çatlatma iğnesi de vurdum neler yapmadım ki
Öncelikle stresi sal gitsin.
Her ay hamile kalırmıyım derdine düşme, her ay test alma yapma hamilemiyğm acaba deme düşünme.
Eşinle bebek için değil kendi isteğinle birlikte ol ve myle uyu.
Fazla kilon varsa spora başla spor yaparken her akan teli bir damla düşün ve O dolduğunda bebeğin olacakmış gibi hisset mutlu ol iyiyi çağır . Çocuk istiyorum deme içten içe kötü sinyallerden kaçın akışına bırak derin bir nefes al ve artık bebeğim olacakmı hissini terk et. Sadece akışına bırak ve mutlu ol sevdiğin farklı birşeyle ilgilen. Emin ol kafadan bitirdiğin o ay hamile kalacaksın. Rabbim nasip etsin en kısa sürede 💙🙏