acemkizihot1 Samye18 maalesef yok adet günüme de 4 gün var biraz daha bekleyeyim diyorum 10 günden fazladır tüm belirtileri yaşıyorum çünkü bebek yoksa başka bi rahatsızlığım var kesin 🌚
nesliincekas Tam olarak benim testimde böyleydi sabredemeyip reglimden 2 gün önce yapmıştım regli günü sabahı ilk idrarla erken test tekrarladıgımda pozitif cıkmıştı inşallah sizinde öyle olur 🤗