Hayırlı akşamlar kızlar 35 haftalk hamilym bir sorum olucak grip geçmeyen baş agrisi ve öksürük için dk.amoklavin 1000 mg verdi dün 11.30 da içtim gece 2 gibi afedersiniz kustum biraz ağrılarımı hafifletmisti şimdi korkuyorum içmeye acaba yarım içsem aranizda kullanan varmı tekrar icebilir miyim