Arkadaşlar sancıyı bir şekil çekeceğiz ama doğum anında o sancıyla nasıl ıkınacağız ? Üç doğum yaptım hepsinde bir ton dikiş o acıyla ıkınmayı beceremiyorum sonra nefes nefese kalıyorum çok korkuyorum. Nasıl yaptınız ? Bunun eğitimini alan bilen varsa anlatırmısınız arkadaşlar