Bebis12929e 20. Haftada benim öyle oldu adet sancısı gibi ağrı çektim bi kaç gün doktor magnezyum verdi idrar yolunda da enfeksiyon vardı antibiyotik verdi geçti şuan 26+6 haftalığım bi kaç gündür hafif bi adet sancısı oluyor saniyelik sonra geçiyor ama üşüttüm diye düşünüyorum ben çünkü üstümü hep açık uyurum hamilelikten dolayı baya sıcak basıyor öyle olunca üşütüyor insan