Mlke987 Bir süredir yoktu bugün sol tarafıma durup durup ağrı giriyor bişey batıyormuş gibi başka bunu yaşayan var mı arkadaşlar
pembemor25 Mlke987 doktorum bana kasık ağrısı batma bıçak saplanması tarzı şeyler hissedersen hemen yat dinlen dedi
Kizilciksurubu Rahim büyüdüğü için bu ağrılar oluyor. Doktorum bana bu haftalarda regl ağrısı gibi ağrıların olur demişti.