Adygesss 7+3 haftadayım ama sanki 5 aylık hamile gibi karnım şiş değişik hiç böyle olmamıştı ilk hamileliğimde aynı durumu yaşayanlar
Mrvbnbg2208 Adygesss o birazda gaz oluyor canım bende öyle karnım erken büyüyor sandım da o haftalar da genel de gaz oluyor ondan sisiyoruz