Sinemacr_1 ilk hamileligimde hic olmadi su anki bebeğimizde hem yerleşme hemde ic kanama var kesede düşük riski var dedi doktor kalp atışını duydum şükür ama ilac verdi kullanıyorum su an ayaga kalkmak yasak uzun bi sure ilaci aldiktan sonra hayırlısıyla kucağımiza alırız inşallah 🤲