Haftanız ileri açılma ve rahim ağzında kısalma var mı diye alttan bakmak istiyorlar baktırmanız sizin faydanıza, normal ultrasonla sonra bakıyorlar. Sonra da nstye. Ben 2-3 defa gittim her seferinde alttan muayene edildim ( ikiz olduğu için erken haftada açılma riskine karşı baksak iyi olur demişlerdi)
Hamidiye etfalin kadın doğum aciline gitmiştim