sb0408 Kızlar 5.ayımdayım diş etlerim gözle görülür şekilde çekilmeye başladı, bu durumu yaşayan var mı kendiliğinden düzeldimi, yada evde uyguladığınız bişey var mıydı
Anneadaylari34 sb0408 bende aynı şeyi yaşadım 6.ayimda maf etmisti beni ne denediysem gecmedi en son cagreyi doktora gitmekle buldum gargara ve diş etlerim için jel verdi ona rağmen 2 hafta çektim yeni yeni düzeliyor paradondax hassas diş etleri için diş macunu bide yumusak uclu diş fircasi önerdi doktor mutlaka bi doktora gidin bende diş eti iltihabi olmuş demisti gitmisken diş taşlarini da temizledi kadın doktorunuzdan onay alıp disciye gidin
Buse-ozdmr sb0408 hiç bir şekılde duzelmedi 8.ayda oldı benımde suan 9 a gırdım ınanırmısın yeni geçti gargara yaptım tuzlu suyla hiç bir faydası yok kendılıgınden geçiyor anca
Mukadder666 Anneadaylari34 hamileyken mi temizledi dis taşlarinizi 😫normalde cok acitiyor hassasiyet varken yapilinca daha da zor olmadi mi?
Anneadaylari34 Mukadder666 evet hamileyim ve temizledi çok agridi ama anestesi jel sürdü etkisi çabuk geçiyor ama mecbur kaldim çok kötü olmuştu diş eti iltihabi olusmus