Blgekrks Bebeğiniz için kaçıncı haftalarda alışveriş yapmaya başladınız 🤭 Ben şuan 16 ci haftamdayim almamak için zor tutuyorum kendimi daha doğrusu beşiğini arabasını ve küvet takımı gibi şeyleri aldım ama kıyafet almaya başlamadım daha 🤭
pamukprensesss Blgekrks ben hamile kalmadan önce almaya başlamıştım. Hoşuma giden şeyleri alıyorum Allah nasip eder de giydiririz inşallah nasipte yoksa 38-40 haftalar da bile bebeğini kaybedenler oluyor.
Nes_97 Blgekrks valla ben alıyorum çoğu kıyafetini😀 14. Haftamda öğrendim net kız dedi doktorum. Şuan 17 daha gitmedim. Değişmezdir herhalde😂
catandgirlmom Blgekrks ilk beta değerim 13 tü alışverişe başlağımda , biberon falan almıştım. Şimdi 23 haftalığız ve hala kıyafetlere geçemedim tam anlamıyla, o kadar eksiğimiz varmış ki al al bitmiyor
Nhlhmz11 Blgekrks ben 16 dan önce bir iki bişe almıştım , 16 dan sonra cinsiyeti öğrenince almaya başladım :) şuan 32+4 teyim , herşeyi tamamladım çok şükür .
guzelanne01_ Blgekrks canım ben toplu almayı ve tek mağzadan almayı seviyorum Ya civil ya e bebek kızımda 34 haftamda aldım )ara sıra gördüğümdede erken haftalarda hoşuma giden bişey olursa alıyordum )hepsini annemle beraberde yıkadım ütüledim odasını kurdurdum Şimdi yine hamileyim rabbim izin verirse yine aynısını yapacam
Blgekrks Doktorum yüzde 70 kız dedi yani büyük ihtimal kız dedii bende almayı düşünüyorum heralde.daha değişmez cinsiyeti😂😂
Edafmo Blgekrks ben hep temel ihtiyaçları aldım önce Emzik biberon emzirme yastığı örtüsü babynest puset Bebek Arabası banyo küvet seti tırnak makası ateş ölçer vs. Ama tabii arada kıyafet de aldım cinsiyet kesinleştikten sonra ama böyle nasıl anlatsam içimde kalan gözümün çook kaldığı şeyleri aldım