Yazmelegi_ Acayip şekilde göğüs ucu kaşıntısı yaşıyorum siz yaşadınız mı ve ne yaptınız bu soruna karşı çözüm nedir
Mervegedik22- Yazmelegi_ aynı durumu bende yaşıyorum bı çözümü yok ovalayarak geçiştirmeye çalışıyorum 🤣
Zln2152 Yazmelegi_ benimde aynı şekilde canım sürekli uç kısımlarında kaşıntı var ve kenarları da aşırı kaşınıyor kaşımamaya çalıştım ama yok aynı kaşıya kaşıya yara oldu kenarları 🥲 badem yağı iyi diyorlar bende alıp deneyecem
NURVaqif Yazmelegi_ 16 haftalık hamileyim bende canım çoktan başladı bende de kaşıntı çat olucak ondandır.
ozley Yazmelegi_ ay bi gece uykumdan uyandım resmen kaşıntıdan 😂 demek yalnız değilmişim. Nemlendiriyorum şimdi bebeyağıyla biraz azaldı.
Yazmelegi_ Mervegedik22- ya gerçekten çok değişik bisey kaşısam yara oluyor ovalasam geçmiyor özellikle gündüz birilerinin yanında oluyor deli oluyorum 😁😁
Mervegedik22- Yazmelegi_ sizin haftanız daha erkenmis benim 29+4 ve önünüzde daha uzun bı zaman var geçmiş olsun şimdiden 🤣
Yazmelegi_ Zln2152 bende bi onu deneyeyim,doktora gittiğimde sorayım diyorum bebişi görünce herseyi unutuyorum
Yazmelegi_ ozley yaa bende deneyim bebe yağını bide badem yağı demişti bi anne adayı onu da deniycem inşallah faydasını görürüm
2Meyve- Yazmelegi_ 30+0 haftalık ikinciye hamileyim 😄 kaşıntıya bir çare bulamıyorum bek de dadlı kaşınıyor 😄😄😄
Yazmelegi_ 2Meyve- o zaman hiç bisey fayda etmiyor desenize inanın geceleri uykudan uyanıyorum o derece 😁
bademli_puding Yazmelegi_ ay benim uçları dahil her tarafı kaşınıyor karnımda kaşınıyor kaşımak istemiyorum nasıl geçicek bilmiyorum
Yazmelegi_ bademli_puding karnımda yok ta uc kısmı ve kenarlarında var kaşımak iyi değil hep yara oluyor malesef