Sila66 ilk doğumum cam sakurada idi doktorlar ilgisiz ama hastaneyi sorsan temiz hastane. Doğum yaptığım odada tektim yanımda başka kimse yoktu sonra normal odaya alındım orda da tektim iyi güzeldi doktorları sorsan doğum başlamayan kadar gelmediler onda da bebeğimin kalp atışı dusuncr hepsi birlikte koşup geldi çağırıyorsn bakan yok