Dilaramurat Kizlar ne nisanim ne suyum geldi ama 2 saattir falan karnimin alti vajinamin ustu cok agriyor acile gitmeli miyim acaba carsiya cikmistik esimle cok yurudum ondan mi oldu bilmiyorum gelince dus da aldim ama gecmedi
Pearlyy Dilaramurat düzenlimi ağrın gaz sancısı olabilir. Sertleşme kasılma var mı? Yalancıda ağrı olmaz diye biliyorum. Ama gerçek doğum sancısıda düzenli aralıklarla olur. Gaz sancısı olabilir idrar yolu enfeksiyonu veya yorgunluktan olabilir. Biraz dinlenip durumunuza bakın yoksada acile gidin.
M-V-Y Dilaramurat İki gündür benzer bölgelerimde geçmeyen ağrı ve karnımda da sertlik var. Gerçek sancı olsa belli aralıklarla girer bir müddet sonra hafifler sonra tekrar aratarak gelir. Her yalancı sancı duşla geçmiyor maalesef.
Mavi_boncuk3 Dilaramurat canım bence hic ihmal etme git 25 haftalıktım gecen hafta kontrole gittim direk yatış yaptılar kordon kısalması ve mantar olmuş oysa ki sertlik felan kontrol etmezdim ara ara kasık agrım ve bel agrım oluyordu geceleri.. ki seninki 37 hafta bide
Mavi_boncuk3 Dilaramurat dr um hemsirem sürekli sorup durdular sertlesme kanama su geliyor mu diye 🙁 Rabbim hayırlısıyla sag salim gününde kucagımıza almayı nasip etsin hepimize
Pearlyy Dilaramurat 1-2 saat içinde geçmezse bi nst için gidin isterseniz haftanız erken de değil doğum başlamışsa bile endişelenmeyin.
Dilaramurat Mavi_boncuk3 carsamba gunu gitmistim daha doktora hic boyle olmazdi sanirim bugun yoruldum ondan oldu