ManyakMisir Hamileliğimde bebeğimin beyninde koroid pleksus kisti vardı geçmişti ve ventrikül genişliği vardı 8mm. Doğum yaptım 2 aylık olduk hala 8mm çıktı yine koroid pleksus kisti var. Beyin cerrahına yönlendirdi doktorum. Bilgisi olan var mı çok üzülüyorum
Merve-boz22 ManyakMisir ManyakMisir Canım benimde bebeğimin beynınde o kistten vardı 27 haftamda doktor geçtiğini söyledi ben daha doğum yapmadım 35 haftadayım Nasıl geçtiğini söyleyip doğduğunda olabiliyor şuan tedirgin oldum