ggzemmj canım iki gğn sürdüyse muhtemelen kimyasal gebelik geçirmişsindir. Bende de geçen ay 7,80 çıkmıştı beta sonra da regl gördüm. Allah gönlüne göre versin inşallah hamilesindir ama kimyasal olma ihtimali de var bu sebebten 2 güne bir artış baktırmadan ne olduğunun anlaşılması pek mümkün değil.