Kızlar merhaba
Dün sabah uyandığımdan beri ishalim katı yiyorum limon ve kahve telve yaptım kâr etmedi doktoruma danışarak bir tane reflor suya katıp içtim ona rağmen üstüne 2 kere daha ishal çıktım. Aynı durumu yaşayan var mı dışkım su gibi geliyor. Su tüketiyorum bebeğe zararı olmaz diye düşünüyorum. Birkaç gün önce de katısı kompostosu içtim 2-3 gün tükettim acaba ondan mıdır diye düşünüyorum